My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Friday, November 26, 2010

inTo ThE nEw WorlD

Into the new world- ni sbnarnye salah satu lagu kegemaran ak dr SNSD- Girl's Generation dr korea.. ni bukan pasal tu tp my new hobby-photography... since da de dslr sndri wlupon dslr biasa2 jerk.. tp akn ku aplod photo2 y telah di snap oleh jari2 ku ini...tq pada cik ruby temanku y beri tnjuk ajar n teman aku outing..da 3 hari berturut2 aku outing dgn cik ruby.. berikut adalah hasilnya.. selamat menonton(ade ke?)(^_^)

                                                                        ni la cik ruby..

cik ejah amik pic aku.. aku snap pic dia.. dua2 jd model x bertauliah.. heheh








time ni  la semut2 jeles tgk aku ade dslr.. digigitnye kaki aku time nih.. x aci btol..

senget..





sume photo2 ni diambil di teluk lipat dungun trganu... opss. y mcm dlm gua kat atas tu buknnya gua okeh.. tp tu terowong lama kat Bukit Tebuk, Dungun..



0 comments:

Post a Comment