My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Thursday, December 9, 2010

tEsTinG

sabtu lepas mcik dah.. kawan kpada mak aku ajak ak tmankan dia g makeup pengantin.. aku ni ikut je la sb x de wat pape pon.. lg pon mmg suke tgk org makeup2 nih..heheh.. pastu leh la shoot skali kan?? huhu... lokasi umah pengantin tu dekat je dengan umah aku.. kire stu taman la.. aku pon ikut la mcik dah ni g umah pengantin ni, da smpi sne. aku mintak izin dlu la dgn pengantin.. leh x amik pic sket2.. dia ckp ok je.. x kesah pon.. so aku shoot la kat sne.. tp x bnyak sgt y aku leh shoot sb tolong mcik dah time makeup tu... pastu nk kene set cam tu dlu u dptkan gmbar y ok.. kne adjust ISO la.. dan 2-3 funtion lg.. cik ejah a.k.a sifu aku lak x ikut.. so aku main taram je shoot...best jugak klu dpt jd wed nyer photographer tp ilmu blom ckup, peralatan pon x cukup....  memandangkan masa y tidak mngizin kan.. hnya bbrapa kping gambar je yang ak dpt shoot..






0 comments:

Post a Comment